top of page

מדוע כדאי להזמין אמן חושים לאירוע שלך?

לא קל לארגן אירועים במסגרת פרטית, כמו גם לעבודה, ארגונים או מוסדות אחרים. ארגונים מסוג זה דורשים מקצועיות, כישורי ארגון ויכולת התמודדות עם אירועים ושינויים בלתי צפויים בכל עת. גם במהלך הארגון וגם במהלך האירוע. ארגון אירוע משפחתי, חברתי, עסקי או אחר כרוך בדרך כלל במציאת אטרקציה. האטרקציה עשויה להיות תצוגה פירוטכנית מרהיבה, הופעה חיה או להקה.


לאחרונה, אמני חושים הפכו פופולריים יותר כסוג של אטרקציה, שכן הם מספקים הופעות ייחודיות, מעניינות ובלתי נשכחות.


האמן סומך על הבידור של הקהל ועושה זאת בדרכים שאף אמן אחר לא יכול. נעסוק בייחודיות הביצוע של אומן החושים, היתרונות של הופעה כזו, וכמובן נסביר ונפרט על מחיר שוק מקובל לאמן החושים. מה זה בדיוק אמני חושים? אם אתם רוצים בידור באירוע שלכם, למה שלא תזמינו אמן חושים במקום אטרקציה מסוג אחר? מהן העלויות הצפויות להופעה של אמן חושים?


אמן חושים הוא מישהו שעובד עם החושים.

אמני חושים מתמחים בקסם של טלפתיה, סוגסטיה, קריאת מחשבות ושכנוע הקהל שהכל אפשרי, וששום דבר אינו מעבר ליכולותיהם, בראיית הנולד ובניחושים כמו גם בקריאת מחשבות. מקובל גם שהאמן משלב בהופעתו קטעים הומוריסטיים על מנת לשמור על תשומת הלב של הקהל ולשמור על ריכוזו.


אמני חושים מקצועיים אף פעם לא מאבדים את תשומת הלב של הקהל, מה שמביא לביצועים מתגלגלים, מרתקים ומותחים. לאמני הבמה של החושים יש את היתרון של שילוב הומור עם הופעה, מה שהופך את הביצועים שלהם לאטרקטיביים עבור קהלים בכל הגילאים.


המטרה של אמן החושים היא להפתיע, וההפתעה הזו היא בדרך כלל שלמה. עלי לציין שלכידת עניין הקהל אינו דבר של מה בכך.


הציבור הישראלי, במיוחד, עלול להיות חסר סבלנות.


במקרה של היסוס או מעידה, האמן עלול לאבד את הקהל, ולהפיל את הבסיס להופעה נוספת. המקום לציין שאמני חושים אינם קוסמים, ולעולם אין לצפות מהם לשלוף ארנב מהכובע או להפוך מים לקונפטי. בהיותו אדון החושים, הוא אינו עוסק בחומר, אלא רק ברוח.


התקשרו אלי למספר 050-9189188 לפרטים נוספים



אמן חושים לאירועים


מהם היתרונות בהזמנת אמן חושים?

הופעה של אמן חושים שונה משמעותית מרוב המבצעים האחרים, כמו להקות או זמרים, בכך שהם משלבים את הקהל בהופעה.


במקרה של אמן החושים, הקהל הוא לא רק המטרה, אלא צריך גם לבדר ולהשתעשע. הקהל הוא חלק מהסט, וכך גם התפאורות. אמן חושים מתאים, מסוגל לגרום לקהל להיות מהופנט ולזרום עם המופע. ברור שהמחצית השנייה מלאה במקצועיות ובמיומנות.


קהל שמרגיש שותף, שותף להצגה, ולא רק צופים פסיביים, קשוב הרבה יותר. בגלל זה הקהל תמיד יוצא מההופעה של אמן כזה עם תחושת פליאה ונקודת מבט חדשה על חיי היומיום. בכל פעם שמישהו מסוגל לנחש מחשבות ולהתבונן בהתנהגות, זה המצב.


מה המחיר הצפוי של מופע של אמן חושים?

מופעים של אמני חושים מגיעים בכמה צורות, או בכמה רמות. אנשי מקצוע אלו יכולים לתת הופעה כחלק מסדרת הופעות באירוע או מפגש חברתי, או לתת הופעה שהיא שיאה של סדרת הופעות כזו. לחילופין, אמן החושים עשוי להיות האמן היחיד שנכח במפגש או במפגש, וככזה הופעתו תהיה ארוכה ויהווה את גולת הכותרת של הערב. התשלום עבור המופע נקבע כמובן על פי אורך המופע וחשיבותו לאירוע.


כתוצאה מכך, אמן חושים לאירועים יכול לצפות למחיר גבוה יחסית בעבודה עם איש מקצוע מנוסה בתחום התמחותו. לעומת זאת, התשלום הרגיל של אמן חושים עבור הופעה עשוי לנוע בין 2,500 שקל עבור תערוכות קטנות ומופעים ביתיים, ואפילו 3,000 שקל עבור הופעות קטנות.


תשלום עבור הופעות גדולות עשוי להתחיל ב-5,000 ₪; עם זאת, זה יכול להשתנות בהתאם לדרישות האירוע וקריטריונים אחרים שנקבעו על ידי המארגנים.

bottom of page