top of page

אמן חושים בירושלים

ירושלים העיר הקדושה לכל הדתות מלאה באטרקציות הכוללות אתרים היסטוריים רבים, אפשרויות בילוי רבות וכמובן גם כן קניונים ועוד אטרקציות כאלה וכאלה. כולל אמן חושים בירושלים עליו נדבר בהמשך.

כמו בכל עיר גם בירושלים יש אפשרויות רבות למופעים: מופעי מוזיקה, מופעי בידו,ר קרקס ועוד כל מיני אפשרויות המתאימות לירושלמים או לתיירים המגיעים מחול וכן לכל שאר האזרחים המטיילים בעיר.


ישנם אנשים רבים המחפשים אטרקציה לאירועים קטנים או אירועים גדולים, כנסים ערב גיבוש לעובדים , ערב גיבוש לחברה , ימי הולדת , בר מצווה , בת מצווה מתנה ליום נישואים מסיבת רווקות מסיבת רווקים ועוד אירועים רבים ושונים.

אחת האופציות המדהימות והמרשימות ביותר שמשאירות חותם הרבה לאחר סיום האירוע היא הופעה של אמן חושים בירושלים.

אמן חושים מוצלח בעל ניסיון רב יכול להפוך אירוע משעמם לאירוע מדהים שידובר עליו הרבה לאחר שיסתיים.


מה בדיוק ניתן לצפות מאמן חושים בירושלים?

אמן חושים בירושלים כמו כל אמן חושים אחר מציג מופע טלפתיה ובו הוא משתמש בתחומים כמו קריאת מחשבות סוגסטיה דמיון מודרך היפנוזה הזזת חפצים מה שמכונה טלקינזיס ועוד אלמנטים רבים ושונים שמדהימים את הקהל ובלי הגזמה המשתתפים לא יוכלו לזוז מהכיסא עד לגמר ההופעה של האמן העל חושי.

מופע טלפתיה למבוגרים זה מתאים מאוד גם לכנסים או לערבי הוקרה לעובדים כמו גם לאירועים משפחתיים קטנים או גדולים שרוצים בהם אטרקציה מרכזית אחת שתשדרג את האירוע ותהפוך אותו ליוצא דופן.





אתם יכולים להיות בטוחים שאמן חושים בירושלים הוא הבחירה הטובה ביותר אם אתם חוגגים אירוע בירושלים ואתם צריכים אטרקציה לאירוע שלכם, או אם אתם רוצים להנות ממופע ייחודי מכל סיבה אחרת. אמן החושים הטוב ביותר לאירועים כיום הוא רון גליקסמן. לא משנה איזה סוג אירוע או מפגש אתם מארגנים, רון גליקסמן יעניק לאורחים שלכם ולכל מי שיגיע חוויה קסומה ובלתי נשכחת. למרות שלא מעט אנשים בעולם של היום מציגים את עצמם כאמני חושים, לא כדאי לבחור במי שמציג את עצמו ככזה. אם אתם מחפשים אמן חושים בירושלים שידהים אתכם במופע קסום וייחודי, עליו להיות מנוסה ומקצועי באמנויות חושים.


למה כדאי לכם להזמין אמן חושים לאירוע שלכם בירושלים


כמעט אף אזרח ישראלי לא ביקר, או בילה זמן בירושלים, עיר הבירה של ישראל. עיר מרתקת עם הרבה דברים מעניינים לראות ולעשות. לירושלים יש הרבה מה להציע. החל משוק מחנה יהודה המציע אותנטיות של שוק עם שילוב של ישן וחדש, מגוון תרבויות, עדות, מאכלים, ריחות ועוד. השוק בירושלים הוא רק דוגמה אחת מני רבות שמציעות מגוון סחורות לעוברים ושבים. כדוגמה, רחוב יפו בהחלט שווה סיבוב, יש מסעדות ובתי קפה בעיר ובלילה אפשר למצוא פאבים וברים. מלבד זאת, העיר העתיקה והכותל המערבי הם האטרקציות המרכזיות של ירושלים, ולא מעט אנשים מבקרים בעיר העתיקה ובכותל המערבי מדי יום. ירושלים מציעה מגוון רחב של מוזיאונים ואתרי מורשת, והיא תוארה כעיר האטרקטיבית ביותר בישראל ואחת המובילות בעולם. הרבה אנשים בוחרים לערוך אירועים מיוחדים בירושלים וכדי להפוך את האירוע למיוחד הכי טוב זה להזמין אמן חושים ירושלמי.


מופע מרהיב וקסום של אמן חושים לבר מצווה

הבן שלך מקיים את בר המצווה שלו בירושלים. סביר להניח שמטרתכם היא למצוא את הדרך הטובה ביותר להעצים את המימדים החווייתיים והמהנים של אירוע, מלבד המימד המרגש שכבר יש בו. אמן חושים לבר מצווה בירושלים,

רון גליקסמן יודע להקסים כל קהל באמצעות הופעותיו, והוא יהיה בחירה מושלמת עבורכם.


מופע טלפתיה לימי הולדת - כי ימי הולדת מגיעים רק פעם בשנה

אתם בוודאי מחכים ומתרגשים לקראת המסיבה שאתם עורכים לכבוד יום ההולדת שלכם בירושלים. סביר להניח שכבר סידרתם למסיבה שלכם אוכל איכותי, שתייה, מוזיקה טובה ועוד. אבל, מה לגבי אטרקציה מיוחדת ליום ההולדת?

צרוקשר עם רון גליקסמן אם אתם רוצים שמסיבת יום ההולדת תהיה בלתי נשכחת ומיוחדת.

אמן חושים בירושלים שיכול להפוך כל מסיבת יום הולדת ממפגש פושר ורגיל לחגיגה בלתי נשכחת. מופע הטלפתיה שרון יעביר בירושלים יהיה בלתי נשכח.



אמני חושים לאירועים מכל הסוגים

אמן חושים לאירועים בירושלים לא מתאים רק לאירועים פרטיים, אלא גם לאירועים עסקיים. אמן חושים לאירוע עסקי הוא הבחירה הטובה ביותר ליצירת אווירה קלילה ונעימה באירוע העסקי שלכם. אם תבחרו ברון גליקסמן כאמן החושים לאירוע העסקי שלכם, האירוע יהיה מוצלח ומהנה.

הופעותיו ידועות כמיוחדות ובלתי נשכחות. רון גליקסמן הוא אמן חושים לילדים ומבוגרים כאחד, כך שלא משנה כמה מגוון הקהל באירוע שלכם, הוא ירתק את כל הנוכחים.


רון גליקסמן אמן חושים עם נסיון של למעלה מ25 שנה בהופעות בארץ ובעולם נולד בירושלים ומתגורר בה.

הזמינו את רון לאירוע שלכם ולא תתחרטו !

התקשרו 0509189188.


bottom of page