top of page

רון גליקסמן אמן החושים

מופע טלפתיה מתובל בהומור ובאווירה טובה! הקהל מוזמן להשתתף במופע כשאמן החושים רון גליקסמן מציג תופעות מדהימות בשיתוף הקהל, תופעות שישאירו גם את הספקנים ביותר פעורי פה. רון יכין לו יצירות מיוחדות והוא ירגיש מאוד מיוחד אם תהיה חגיגה. מדובר במופע שמתאים לכל הגילאים וגם לילדים. כאמן חושים רון מביא למזוודה שלו כמה יצירות מוכנות, והוא בוחר אותן לפי הקהל כדי שכולם יהנו מהן.


צרו קשר עכשיו עם אמן החושים רון גליקסמן בטלפון 050-9189188


אטרקציה ליום הולדת - אמן חושים

זה רק פעם בשנה, אז יום הולדת צריך להיות היום הכי מיוחד בשנה.

כאשר אתם רוצים לחגוג יום הולדת ואתם רוצים למצוא פעילות שתפנה לכל הנוכחים, כדאי לכם להזמין אמן חושים.

אם אתם מתכננים מסיבה לילד קטן, המשתתפים יהיו לרוב הילדים הקטנים והפעילות או האטרקציה אמורה להתאים, אך אם אתם מתכננים מסיבה למבוגר או נער, מבוגרים, בנים וילדים עשויים גם להיות מוזמן. לכן, עליכם לוודא שאמן החושים שאתם מזמינים יכול להתאים גם למבוגרים וגם לילדים.


כולם יכולים ליהנות מאמן חושים

כדאי להזמין אמן חושים שירכז את כל האורחים באטרקציה אחת שתעניין ותקסים את כולם בבת אחת, כדי שלא תצטרכו להביא מספר אטרקציות.

אמן החושים יוצר אשליה שהוא ניחן בכוחות על טבעיים או בעל חוש שישי.

במופע של אמן חושים הקהל מרגיש שלאמן יש כוח מיוחד, אבל האמן הוא אדם רגיל שלמד טכניקות להדהים את הצופים במופע.

האורחים שהזמנתם לאירוע שלכם צריכים להיות אנשים שמוכנים לעלות לבמה ולהשתתף בהופעה של אמן החושים, שכן חלק גדול מהמופע שלהם מתמקד בהופעה של מתנדבים.




השלב הבא לאחר שכירת אמן חושים

כדאי להיכנס לאינטרנט ולכתוב את ההגדרה של מסיבת יום ההולדת שאתם מארגנים אם אתם מתכננים להזמין אמן חושים למסיבת יום ההולדת שלכם או אמן חושים לאירוע פרטי. אם מעולם לא שמעתם על אמן חושים והייתם רוצים להזמין אותו, אז מומלץ להיכנס לאינטרנט ולחפש אמני חושים. יום הולדת למשל חוגג על ידי הביטוי אמן החושים, כך שתגיעו לאתרים המספקים השוואות מחירים ושמות של אמני חושים.

יש לסגור את פרטי יום ההולדת שלך לפני שתחליט איזה אמן חושים להזמין.


אם תרצו להזמין אמן חושים, תצטרכו לדעת את תאריך ושעת יום הולדתו של אמן החושים, מיקומו בארץ, מספר המשתתפים וטווח הגילאים שלו. הגורמים לעיל יכולים להשפיע על המחיר בעת הזמנת אמן החושים.

במקרה שביקרתם באתר של אמן חושים וחושבים שהוא מתאים לאירוע שלכם, תוכלו להתייחס להמלצות עליו אם ישנן כדי ללמוד עוד על המופע.


חשוב לזכור שכל מופע של אמן חושים הוא שונה מכיוון שהמופע תלוי בקהל ובזרימתו לעלות לבמה ולהשתתף.

חשוב לזכור שלעיתים כדאי להזמין אמן חושים שהמחיר שלו יקר יותר מאמן חושים שהוא זול כי יש אמני חושים שהם יקרים אבל טובים ומקצועיים יותר, אבל המחיר היקר לא תמיד מעיד איכות מופע גבוהה.

רון גליקסמן אמן חושים לאירועים

אמן החושים בודק את פרטי המופע

אם אתם מתכוונים להעסיק אמן חושים, הקפידו לשאול את האמן על מה תהיה המופע שלו, כדי להבטיח שהמופע לא יהיה ארוך מדי ומעצבן, אבל גם כדי לוודא שהוא לא קצר מדי מכיוון שיום ההולדת קצר ממך. צָפוּי.

חשוב לסגור עם אמן חושים את כל הפרטים לפני האירוע כדי שתוכלו להירגע בערב החגיגה שלכם.

סביר להניח שכולנו נתקלנו בביטוי "אמנות החושים" יותר מפעם אחת ותהינו מה פירושו. בנוסף, לאלו מאיתנו שצפו במופע של אמנות חושית, בוודאי עולה השאלה כיצד הקסם מתפתח.

אמנות החושים אינה קסם, אלא היכולת האמנותית של אמן החושים לתמרן ולנווט את החושים השונים שלנו והגורמים הקשורים אליהם, בהתאם לביצוע. אולם, כיצד מוגדרת אמנות החושים? בקיצור, מיהו אותו אמן חושים שיכול לתמרן אותנו לפי רצונו?


אומנות החושים? במה מדובר?

אמני חושים פועלים ומופיעים במגוון דרכים שונות, הדומה לאמנות המבוססת על חושים. משחק ושליטה בחושים הם הבסיס למה שמכונה אמנות החושים, והחושים העיקריים הם חוש הראייה והמישוש.

יתרה מכך, אמני חושים יכולים לנצל גם את התת מודע, לביצוע מגוון פעולות המבוססות גם על החושים. לפיכך, למרות שנראה שרבים מבלבלים בין אומנויות החושים לקסם, הם באמת לא קשורים, מכיוון שאמנויות החושים אינטואיטיביות ורגשיות, בניגוד לקסם.


במה אמן חושים מתמחה ?

אמן שעובד עם גירוי חושי עובד עם החושים, שיכול לבוא לידי ביטוי במספר אופנים. לאמן חושים יש רפרטואר גדול של תופעות על-חושיות, כולל מגוון של הדברים הבאים:

זהו התרגול של תקשורת עם המוח באמצעים על-חושיים.

חיזוי מה יקרה בדרכים שונות מכונה חיזוי.

תקשורת ללא חמשת החושים הבסיסיים היא תקשורת על חושית.

קריאת מחשבות - היכולת לדעת מה אדם אחר חושב מבלי להשתמש באופן בסיסי באחד החושים.

כניסה אל תת המודע – היכולת לדעת מה קורה בתת מודע של אדם אחר.

שליטה ותמרון במעשיו של אדם אחר.

כמובן שישנן דרכים רבות אחרות עבור אמן חושים לבטא את אמנות החושים, ואלה הן רק כמה. בנוסף, כל דרך ודרך פועלת על פי עקרונות אחד או יותר, המשלבים ברוב המקרים אחד או יותר מהחושים עם יכולתו של אמן החושים לתקשר בצורה על חושית עם בן שעומד מולו.


באיזה אופן מופיעים אמני חושים?

בהתאם לגורמים שונים, לרבות אופי המופע וסוג הקהל המשתתף, לכל מופע אמן חושים היבט תוכן שונה. אבל הם בדרך כלל עוקבים אחר פורמט דומה.


תחילת המופע

אמני חושים מתחילים בדרך כלל את ההופעה שלהם בחלק הקל ביותר, שבמהלכו בדרך כלל תתקיים שיחה מהירה בינם לבין הקהל. שילוב דרכים רבות ושונות לשילוב אומנויות החושים בתהליך זה, כמו גם התחשבות באופי האירוע, זו כמובן הדרך ללכת. בנוסף, במידת הצורך, מתבצע שילוב נכון של חתן או חתן השמחה.


במהלך ההופעה

לרוב יתקיים קטע אמצע ארוך של ההופעה, במהלכו אמן החושים יבצע את הפעולות המורכבות ביותר וכאלה הדורשות ריכוז רב. החלק האמצעי הוא לרוב החלק המעניין ביותר בהופעה.


סוף המופע

ההצגה מסתיימת בדרך כלל בכך שאמן החושים מבצע מעשה קסם, ומותיר את הקהל ביראת כבוד הנובעת מהתדהמה מהטריק האחרון שבוצע. מקובל שאמני חושים סוגרים את המופע בקסם ארוך טווח או ממשיכים קסם שבוצע קודם לכן. לאורך כל האירוע המשתתפים נותרים פעורי פה ועם חוויה בלתי נשכחת באמת.

ימי גיבוש: אמן חושים

אמני חושים מומלצים מאוד לימי גיבוש. את הקסם שמבצע אמן חושים חולקים את הקהל במהלך מופע של אמן חושים, כך שזו יכולה להיות פעילות נהדרת ליום גיבוש. ימי גיבוש הכוללים הופעה של אמן חושים, בין אם לעובדים, חוגים וכדומה, ישאירו רושם חיובי, שיהפוך לנושא לדיון ארוך טווח.






אמן חושים לאירועים פרטיים ומשפחתיים

מקובל שמתכנני ימי הולדת ובר-בת מצווה מחפשים פעילות חווייתית ושונה כדי להפוך את האירוע המשמח שלהם לחוויה של פעם בחיים. הופעה של אמן חושים מיועדת למקרים כאלה.

המשתתפים נותרים פעורי פה לאחר חוויה על חושית מטלטלת. אין ספק שכל הופעה באירוע בנויה בצורה שמשמחת, מדהימה, והופכת את האירוע לבלתי נשכח תוך שימת החתן או הכלה במרכז.


אז אילו הכנות כדאי לעשות?

רוב הזמן, אמן חושים אינו דורש הכנות מיוחדות. מכיוון שרוב ההכנות נעשות על ידי אמן החושים בעצמו, אורחי האירוע לא צריכים לעשות הרבה בנידון. יש להתייעץ עם אמן חושים לגבי אופי האירוע, קהל המשתתפים וכו' על מנת ליצור מופע שעובד עבורו. כמובן, זאת על מנת שאמן החושים יוכל ליצור מופע ברמה הגבוהה ביותר.


מה חשוב לדעת על מופע של אמן חושים?

הופעה של אמן חושים נתפסת לרוב כחוויה על חושית שאין לה הסבר או היגיון. לכן, על מנת למנוע חששות מיותרים, כמו גם לאפשר את קיום המופע בצורה הטובה ביותר, ישנם מספר דברים שחשוב לדעת.

ההצגה לא גורמת נזק - כל הדברים שקורים במהלך ההופעה לא גורמים נזק בשום צורה לאף אחד.

הכל אמיתי – כל הדברים שמוצגים במהלך המופע הם אמיתיים לחלוטין, ומבוססים על אמנות החושים הנשלטת בצורה מיטבית על ידי אמן החושים.

הכל אמיתי – כל הדברים שמוצגים במהלך המופע הם אמיתיים לחלוטין, ומבוססים על אמנות החושים הנשלטת בצורה מיטבית על ידי אמן החושים.

שיתוף פעולה של הקהל עם אמן החושים - על מנת שהמופע יתנהל בצורה מיטבית ומוצלחת, ועל מנת שהאווירה תהיה טובה לאורך המופע, חשוב לשתף פעולה עם אמן החושים ולשמוע את קולו לאורך כל ההופעה.

כל זאת ועוד יבטיחו שהמופע של אמן חושים יתבצע בצורה איכותית ומושלמת וגם יהפוך את האירוע שלכם לאירוע חוויתי, מוצלח, מדהים וחושי.


מהם היתרונות בהעסקת אמן חושים לאירוע שלכם?

כפי שצוין עד כה, מופע אמן חושים אינו אירוע רגיל, בין אם מדובר בהדגמה ליום הכוונה לעובדים, או חגיגת יום הולדת. לכן, מאחר שאמנות החושים אינה מזוהה על ידינו בקלות כאובייקט מוחשי בעל הסבר מוכח ומופשט, יכולתה של מופע אמנות חושי יכולה להדהים ולרתק את הקהל באירוע, ובכך להפוך אותו לחוויה חושית בלתי נשכחת.



זה יקפיץ לכם את האירוע וישאיר זיכרון מדהים לאירוע שלכם אם ייקח בו חלק גם אמן חושים.


מה המחיר למופע של אמן חושים?

בהתאם לתוכן המופע, משך הזמן שלו, מורכבות הפעולות

שמבצע אמן החושים וכדומה.

עלות המופע של אמן חושים משתנה. אם זה נכון, אז איך אדע כמה אצטרך לשלם עבור מופע אמן חושים? לקבלת מחיר מדויק לאירוע המסוים שלכם, כדאי לדבר ישירות עם אמן החושים. הוא יוכל לספק לך הצעת מחיר מדויקת.

להצעת המחיר הזו נכנסים גורמים שונים, רובם נקבעים לפי הבקשות והרצונות שלכם. במציאות, אמן החושים בונה יחד איתך את התוכנית שקובעת את המחיר, לפיה.


התקשרו עכשיו לאמן החושים רון גליקסמן והבטיחו אירוע מדהים! : 050-9189188





אמן חושים בחיפה

אמני חושים הפכו בשנים האחרונות לאחת האטרקציות המבוקשות באירועים שונים, ביניהם ימי גיבוש, מסיבות יום הולדת, מסיבות רווקים ורווקות ואירועים עסקיים. עם החושים שלנו, אמן החושים יוצר חוויה בלתי נשכחת, מלאה

bottom of page