top of page

קוסם למבוגרים

רגע, קוסם זה לא לילדים?

כשאנחנו שומעים את המילה קוסם אנחנו מיד חוזרים בזיכרון לערבי הכיתה אליהם מגיע איש עם מגבעת גבוהה ואביזרים ומבצע לנגד עינינו אקטים מדהימים של ניסור השוליה שלו, שולחן שמרחף באוויר או שליפת שפן מהכובע.

אבל אם נחשוב על זה לרגע – כל דבר שמקסים אותנו הוא בעצם "קסם". ולכן המופע של רון גליקסמן – מחוץ למסגרת – הוא למעשה קסם, גם ללא שפנים, מטפחות ומבלי להעלים אף אחד.


קוסם למבוגרים - אטרקציה מרהיבה לכל אירוע

הרעיון של שילוב קוסם באירוע יום ההולדת של ילדכם עולה על הדעת מיד כשזה מגיע לתכנון המסיבה שלו. אין כמו לראות קבוצת ילדים יוצאת נרגשים ונרגשים, וכמתבונן מהצד, אפילו אתה מוצא את עצמך נהנה מהמחזה. האם הייתם יכולים לדמיין את האפשרויות לכלול מופע קסמים למבוגרים באירועים שלכם אם היו אומרים לכם שאפשר? מכיוון שישנם קוסמים לאירועי ילדים, ניתן למצוא גם קוסמים למבוגרים שיציעו לכם חווית בילוי ייחודית ומרהיבה שלא תשכחו לעולם.

אז איך נראה מופע של קוסם למבוגרים?

אל תחשוב על טריקים פשוטים, שמיכות ואביזרים. מופעי קסמים למבוגרים יכולים להיות סוחפים בדיוק כמו מופעי קוסמים לילדים, אבל מבוגרים לא צריכים נוצות ובדים צבעוניים. גם אין צורך לשלוף ארנב מהכובע :)


קוסם למבוגרים

מה אפשר לצפות ממופע כזה?

מופע הטלפתיה הזה מצריך מיומנות רבה, קסמים הדורשים מחשבה ועומק, והיעלמויות שברור שאינן מתאימות לילדים.

אם אתם מחפשים ערב שלא תשכחו במהרה, אז כדאי לכם להזמין מופע מהסוג הזה. אנשים עדיין מדברים על המופע ימים, שבועות ואפילו שנים לאחר מכן.

ניתן לשדרג כל מיני אירועים כמו מפגשים חברתיים, ערבי גיבוש, קבלות פנים, מפגשים הדורשים מנחה ואפילו תערוכה עם דוכנים. הקוסם למבוגרים יכול להביא קסם לכל אירוע.

כיצד מופע קוסמים למבוגרים שונה ממופעים אחרים:

בשונה ממופעי קסמים למבוגרים, במופע קוסמים לילדים נעשה שימוש בתחבולות פשוטות יותר ובקסם כללי מאוד שהילדים יהיו מוקסמים מהם רוב הזמן. במופע הקסמים למבוגרים של רון ההתמקדות היא ביכולת של הקהל להתפעל מקסמים ואשליות עם אלמנט פסיכולוגי, אמנות חושית, קריאת מחשבות והשפעה על מה שהקהל חושב.


אז בין אם אתם מתכננים ערב גיבוש, ערב פרידה, מסיבת יום הולדת או כל סיבה אחרת למסיבה (והאמת, לא תמיד גם צריך סיבה מיוחדת) – המופע של רון גליקסמן יהפוך את האירוע שלכם מאירוע רגיל לכזה שייחקק בזיכרון המשתתפים למשך זמן רב.


במופע יאתגר רון את המוח ואת החושים של המשתתפים. הקהל הוא מרכז האירוע והוא שותף מלא לכל מה שמתרחש על הבמה במהלך המופע.

המופע מותאם לאופי המסיבה ומשתתפיה, הן בתכניו והן באורכו, ומובטחת לכם חוויה בלתי נשכחת שבסיומה תצטרכו לצבוט את עצמכם כדי להיות בטוחים שחזרתם למציאות.

התקשרו עכשיו 0509189188 לאירוע בלתי נשכח!



bottom of page