top of page

רון גליקסמן קריאת מחשבות

האירוע היה מדהים. ההופעה הייתה מאוד מרשימה ובלתי נשכחת. המתנה הייתה מתנה מושלמת באירוע מסוג זה. האופן שבו הקוסם גרם לחפצים מסוימים לנוע באמצעות כוח הנפש בלבד גובל בבלתי יאומן. הוא גם הציג בפנינו כמה אשליות מדהימות שלא הפסיקו להדהים אותנו והצחיקו אותנו לא מעט, וזה בדיוק מה שהיינו צריכים. הבידור היה באמת יוצא דופן עבור המסיבה שלנו. היו בו כל המרכיבים הדרושים לתקופה מצוינת, כמו שנים של ניסיון ברחבי העולם בעבודה כאמן אירועיום במדינות שונות בשילוב הומור של שחקן מקצועי (טוב, זה בטוח נראה כך!) שגרם לכולם לצחוק ולצפות לבא הבא. טריק . לא הפסקנו לצחוק מההתחלה ועד הסוף!


מופע מוצלח להפליא - הקוסם המפורסם בעולם רון גליקסמן התקשרו להזמין מופע עוד היום 0509189188

מדהים היא מילה בשימוש יתר, אבל הפוך את מופע הקסמים שלך 1 הוא באמת מופע מיוחד וייחודי שיטלטל את עולמו של הקהל! משהו בלתי נשכח ובלתי ייאמן שכולם יוכלו ליהנות ממנו.

למרות שהאירוע הזה היה באמת, אנחנו לא יכולים לשכוח את כל האנשים שלא יכלו להגיע אבל שהצטרפו אלינו מרחוק. בנוסף, למרות שהיו לנו טונות של אוכל, אני אישית חושב שחסר. אולי בפעם הבאה אפשר להירשם לשולחן נוסף? לגבי שאר מה שהוגש, בהחלט מגיע לו כמה אביזרים מיוחדים, כי בלי התרומה שלו הייתה בלתי אפשרית. אחרון חביב, זה הותיר את חותמו על המסיבה של השנה ואנחנו מקווים שהוא יישאר איתנו לעוד רבים!


איך רון גליקסמן אמן החושים עושה את זה?

אירוע מדהים. התכנסות בלתי נשכחת. מתנה מושלמת לכל אירוע. הזזת חפצים באמצעות כוח הנפש. אשליות לא ייאמן. קֶסֶם. התקשרו עכשיו לרון גליקסמן אמן החושים 0509189188 האטרקציה המרכזית לכל מסיבה. שנים של ניסיון ברחבי העולם. אתה לא תפסיק לצחוק. אתה לא תאמין למראה עיניך. מומלץ מאוד . הצג בכל רחבי ישראל. מופע לא ייאמן. להזמין עכשיו.

מופע קסמים ומסיבה - זה הטוב משני העולמות ביחד. המנחה רון גליקסמן, הידוע בכל הארץ כקוסם הטלוויזיה, יוסיף למפגש שלכם לחתונות ובר מצווה עם הופעת קוסם ללא דופי ללא שניות. ועכשיו בזכות רון תוכלו להזמין אותו ישירות בטלפון קצר אחד!

bottom of page