top of page

הזמנת אמן חושים ליום הולדת פרטית

אמן חושים

כל יום הולדת היא שמחה עצומה ובמקרים רבים החברים, בת הזוג או קרובי המשפחה מתכננים לקראת מועד זה חגיגה ענקית כדי להפתיע את בעל השמחה. תכנון המסיבה הוא נושא מורכב ולכן כל אחד מהסובבים מציע רעיונות מקוריים כדי לצקת תוכן לאירוע. אחד הרעיונות הייחודיים והמוצלחים הוא להזמין אמן חושים אשר יעניק הופעה מסקרנת ביותר לכל המוזמנים. מדובר בנושא שתמיד מרתק את הקהל לאור העובדה שיש לאורך כל המופע הרבה מאד הפתעות ומצבים שקשה להאמין שהם קורים במציאות.

רובד נוסף שהוא מהותי בכל מסיבה הוא הקולינריה. בהתאם למיקומה של המסיבה, גילאי האורחים ושעת האירוע יש התלבטות בין אופציות גסטרונומיות שונות. אחת ההצעות הטובות ביותר היא לשכור את שירותיו של שף בשרים ליום הולדת אשר ידאג לאספקה שוטפת של מאכלים ומטעמים מתובלים איכותיים ביותר ולכן רמת שביעות הרצון של המוזמנים מהפן הקולינרי תהיה גבוהה ביותר. הם ייהנו ממגשים עמוסי בשר טרי וחם כמו פרגיות, קבבים, סטיקים, המבורגרים, נקניקיות חריפות, סטיקים, צלעות כבש, סינטה ועוד.

הופעה של אמן חושים

השילוב המנצח הוא תכנון חגיגה כך שבתחילת הערב הקהל מגיע לדוכנים ונהנה לאכול בשרים שונים עם תוספות מעניינות וסלטים צבעוניים. כשהם שבעים, זה הזמן לתחילת ההופעה של אמן חושים. מהר מאד הוא מצרף אליו כמה מתנדבים מהקהל ומבצע עליהם כמה וכמה תרגילי מוח מהפנטים. התשובות החותכות שלו והעובדה שהוא מגלה את המחשבות של הנוכחים, אם מדובר במילה או במספרים, מותירים את כל הנוכחים המומים ולכן הם מעוניינים שיבצע עבורם עוד ועוד אטרקציות נהדרות מסוג זה של טלפתיה וסוגסטיה.



מסיבה מוצלחת

הרצון של מתכנני החגיגה הוא שתהיה זו המסיבה הכי טובה בעיר וכך כולם יזכרו אותה לאורך זמן. מעבר לכך, אם מדובר במסיבת הפתעה יש רצון עז שהכול יישמר בסוד ואף אחד לא יידע על התכנון ועל האירוע שאמור להתקיים. מתכננים היטב את דרך הפעולה שתוביל את חתן השמחה למקום החגיגה תוך מתן תירוצים שונים ולכן הוא בטוח שמדובר באירוע אחר לחלוטין.

תכנים מעניינים למסיבות

בכל גיל יש נושאים שמעניינים הן את חתן השמחה והן את הסובבים אותו. הגעה של אמן חושים היא תמיד רצויה, כיוון שהוא מעניק ערך מוסף לכל מפגש חברתי. הרבה מאד מהנוכחים לא ראו אף פעם אמן חושים בפעולה ולכן אם עד עתה הם חשבו שמדובר באחיזת עיניים או באשליות, עכשיו כשהם רואים זאת בפועל הם מבינים שמדובר באדם מוכשר ביותר ולכן הם המומים לאורכה של כל ההופעה.

המארחים דואגים לאחר ההופעה להציע לכל המשתתפים את הקולינריה במיטבה, אפטר פרטי של בשרים על האש, תוספות מפתיעות ואהובות ולאחר מכן שלב הקינוחים שהוא לא פחות חשוב.







bottom of page