top of page

אמן חושים מחיר

הרבה אנשים שמעוניינים להזמין אמן חושים לאירוע שלהם רוצים לדעת ובצדק מה העלות פחות או יותר של מופע טלפתיה כזה.

האמת שכמו בכל שירות או מקצוע אחר המחיר על אף שהוא נע בין גבולות מסוימים תלוי מאד באיכות המופיע.

בעקרון אפשר לומר שהמחיר ינוע בדרך כלל בין 1500 ש"ח ל5000 ש"ח. הדבר תלוי ביכולות של האמן חושים, בכמות הקהל, במיקום ובאלמנטים נוספים.

על מנת לפשט את העניין להלן הגורמים שמשפיעים על גובה המחיר.


אמן חושים מחיר - גורמים

  • מיקום - כאשר מזמינים אמן חושים כדאי להזמין אחד שנמצא פחות או יותר במרחק סביר מקיום המופע. הסיבה פשוטה, אם אמן חושים שמתגורר בצפון מוזמן להופיע באילת ככל הנראה הוא ידרוש מחיר גבוה יותר שיכלול גם את העלויות הנלוות לנסיעה שכזו כמו דלק, בזבוז זמן, טרחה ועוד.

  • כמות הקהל- ככל שקהל הוא גדול יותר כך שביר להניח שהמחיר יהיה גבוה יותר. להופיע בפני קהל בית של עשרה אנשים אינו דומה למופע באולם בפני כמה מאות...

  • ניסיון- אמן חושים מנוסה בעל ותק ושם טוב ידרוש כמובן מחיר גבוה יותר כזה שיבטא את איכויותיו וניסיונו העדיף לרוב על פני אמן חושים מתחיל שרק מתחיל להשתפשף במקצוע.

  • אופי האירוע והמזמין- גם לאופיו של המזמין השפעה על המחיר. העבור מופע על חושי שיתקיים עבור יום הולדת בפני המשפחה יהיה נמוך בוודאי מאשר מופע שיוזמן על ידי חברת הייטק עבור עובדיה.

  • תקופה בשנה- מחיר המופעים של קוסם למבוגרים ככל מופע אחר מושפעים מהביקוש ועל כן כאשר הביקוש גבוה יותר כמו בסוף שנה לדוגמה כאשר לחברות יש תקציבים מיותרים או בתקופות של חגים בהם יש דרישה לבידור המחיר נעשה גבוה יותר.

ישנם אלמנטים נוספים כמובן המשפיעים על מחיר מופע טלפתיה אך אלו המרכזיים שבהם.


bottom of page