top of page

אמן חושים לאירועים - רון גליקסמן

אמן חושים לאירועים

יש לקחת בחשבון בעת ​​התכנון את האטרקציה המרכזית של אירוע, אשר ירתק את המשתתפים. כבר הזמנתם את מיטב המבצעים והמרצים המוזיקליים לאירועים שלכם, אבל עדיין לא הזמנתם אמן חושים.


האטרקציה החדשה הופכת לחלוטין את כל האירוע. מופעים מסוג זה יכולים לשמש למגוון אירועים כמו ירידים, אירועים עסקיים, חתונות ואמן חושים לאירועים הוא פתרון נפלא המתאים לכל סוגי הקהלים ואומן מעולה מצחיק את הקהל, מאתגר אותו בתרגילי קריאת מחשבות, ומספק הרבה בידור.


מהם היתרונות להזמין אמן חושים לאירועים?

חשוב להבין, בבחירת אמן חושים, שמדובר במופע יוצא דופן בנוף האטרקציות הרגילות לאירועים. בפגישה הראשונה שלך איתו, תמצא את עצמך מתגלגל מצחוק, מה שאומר שמצאת את איש המקצוע המתאים.


Events Sense Artist מעביר מופע חדשני ומקורי, ברמה שטרם ראיתם. זה הפתיע את האורחים וארגן מחדש את המושגים שהיו להם לגבי איך העולם עובד שהם הכירו עד אז.


אירוע מיוחד לאירוע מיוחד

לדעתי, אמן החושים מציע את המופע הטוב ביותר בעולם האמנות החושית. המוניטין שלו הולך לפניו בגלל היכולות המדהימות שהוא מפגין על הבמה, כולל קריאת מחשבות, הזזת חפצים בכוח המחשבה ותקשורת טלפתית עם המשתתפים.


מנטליסט מועיל במיוחד לאירועים עסקיים המעוניינים למכור מוצרים ושירותים, שכן המופע מייצר השפעה של 'לשבור את הקרח' עם לקוחות פוטנציאליים ושילוב מבולגן של מכירות שיכול להגדיל משמעותית את המכירות.


מופע אינטראקטיבי שמסקרן

כל המשתתפים לוקחים חלק פעיל לאורך כל האירוע, משחררים, נהנים מכל רגע, ולא מפסיקים לצחוק. האווירה הנינוחה נוצרת על ידי השתתפות פעילה של הקהל, והאורחים שלכם מצפים לראות איזה טריק אבצע בהמשך.


על הבמה הם צוחקים מהתרחישים שמתגלים לנגד עיניהם כשאפשר לקרוא את מחשבותיהם.


הנאה בלתי צפויה ברמה אחרת

אם אתם מתכננים אירוע לעסק, למעגל החברתי או למשפחה שלכם, התופעה תספק לכם מופע המשלב טלפתיה ובידור, ומתאים ביותר לכנסים עסקיים, מסיבות יום הולדת למבוגרים, חתונות ועוד מגוון רחב של אירועים. המשתתפים ייסחפו אחרי המופע, מרותקים, ויגרמו לצחוק וליהנות כמו שלא היה מעולם.


רון גליקסמן זמין להצגות בכל רחבי הארץ והקריירה שלו כוללת קבלת פרסים יוקרתיים, הופעה בתוכניות טלוויזיה מובילות ויו"ר ארגון הקוסמים בישראל לשעבר, חבר באמ"י.


המופע הזה משלב הומור, כריזמה ואנרגיה של מנטליסט ברמה בינלאומית, והיא נכרתה על ידי ארגונים בינלאומיים מובילים וחברות מקומיות. אל תפספסו את ההזדמנות הזו. דאגו להזמין את אמן חושים רון גליקסמן לאירועים כדי שתוכלו לחוות אירוע ברמה חדשה שעוד לא חוויתם.

bottom of page