top of page

אטרקציות מפתיעות לאירועים

אטרקציות

כל אדם שמתאם אירוע, הן אם מדובר באירוע משפחתי כמו בת מצווה או אירוע עסקי, מעוניין שיהיה זה אירוע מוצלח מתחילתו ועד סופו. מעבר לכך הוא מעוניין לבדל את האירוע מאירועים דומים שבהם הוא היה. המטרה היא למצוא גימיקים ואטרקציות שהן יוצאות דופן והם יעניקו הן למארחים והן לאורחים שמחה רבה. מי שלא עוסק בתחום האירועים אינו מכיר את האטרקציות החדשניות כיוון שכל הזמן יש אופציות חדשות. אי לכך הדרך לאירוע מושקע עוברת דרך חברת הפקות. כדאי מאד לשכור את שירותיה של חברה זו כיוון שהמפיקים שלה הם בעלי ניסיון רב, מיומנות ויצירתיות.

אחת הדרכים שמציעים אנשי ההפקה למארחים היא להזמין מיתוג מתנות והדפסה על מוצרים. מדובר בשלל אפשרויות של מוצרים שהם מותאמים לסוג האירוע. כמו לדוגמה כיפות לברית מילה, לבר מצווה ולחתונה. כוסות מרהיבות לצ'ייסרים וסווטשרטים עם לוגו החברה עבור אירועים עסקיים, או עוגיות מזל, קופסאות סוכריות וכפכפים שמתאימים לכל מסיבה שיש בה המון ריקודים כמו בחתונה. הסיבה שמכינים מוצרים מודפסים היא כדי שלאורחים תהיה מזכרת נחמדה מכל אירוע ספציפי. כך בכל פעם שהם ישתו בכוסות הממותגות, הם ייזכרו באירוע העסקי הנחמד שהיה וכך גם כאשר הם יפתחו את המטריה הממותגת בגשם.



אטרקציות ייחודיות

כיוון שהציבור מגיע מעת לעת לאירועים שונים, המגמה היא ליצור משהו חדש רק לאירוע הנוכחי ולהזמין אטרקציה מיוחדת. כך אם מדובר באירוע עסקי אפשר להזמין אמן חושים מוכשר אשר יעניק למשתתפים הופעה בלתי נשכחת. בכל קהל יש אנשים שמפקפקים ביכולות של אמני החושים אך כשהם רואים את הדברים במו עיניהם הם מופתעים מאד. בווירטואוזיות רבה אמן החושים מספר לקהל סיפורים מלאי הומור ולאחר מכן קורא את המחשבות של משתתפים מהקהל, הוא גם מבצע פעולות שונות תוך כדי זריזות ידיים וכך יוצר אשליות שונות. מחיאות הכפיים של האורחים מביעות את שביעות הרצון שלהם מהמופע יוצא הדופן.

גימיקים על רחבת הריקודים

אחת האהבות הגדולות בכל אירוע היא הריקודים. איך שנשמעת המוזיקה הקצבית האורחים מגיעים לרחבת הריקודים, אנשי ההפקה מעניקים להם שלל אטרקציות שמעלות משמעותית את רף מצב הרוח. הם מניחים על ראשם אפקטים זוהרים בשלל צורות, הפתעות כמו בלונים ענקיים שמעבירים האורחים זה לזה ועוד המון הפתעות יצירתיות.

המעטפת של כל אירוע

לכל אירוע יש הרבה מאד רבדים ומי שלא עוסק בכך ביום יום שלו, אינו מודע להם. לכן ארגון של מסיבה ללא חברת הפקה מנוסה עלול ליצור מצב שבו האירוע לא יהיה ייחודי. אפשר לראות בשנים האחרונות שהמארחים הבינו נקודה זו ולכן הם נעזרים בשירותי הפקה כדי ליצור אטרקציות מיוחדות וגם את התיאום עם הספקים כמו צלם מגנטים, מעצב פרחים וחופה, בר קוקטיילים משובח, ספק של יינות משובחים ועוד.

bottom of page