top of page

אמן חושים לימי הולדת

אמן חושים ליום הולדת רון גליקסמן


כשהיינו ילדים, היינו מזמינים קוסם לימי ההולדת שלנו, אבל היום אנחנו מזמינים אמן חושים. במה זה שונה? קוסם הוא איש ראווה שעושה דברים שכולם יודעים: שולפים ארנב כובע, משתמשים בקלפים, מבצעים תרגילי מיומנות וכו'. ומה הדבר האהוב על אמן חושים לעשות ליום הולדתו?


אמני חושים ליום הולדת הם מופעים ייחודיים שמצליחים לרתק את הקהל ולגרום לו לתהות: "איך זה יכול להיות? ! כולנו מכירים אמני חושים מהטלוויזיה, אבל אף פעם לא מבינים איך הם עובדים". כולנו יודעים מה אמן חושים עושה מהטלוויזיה, אבל אנחנו אף פעם לא מבינים איך הוא או היא יודעים מה חשבתי, איזו תמונה ציירתי וכו'. מופע יום ההולדת של אמן החושים של רון גליקסמן נותן לכם הצצה אל הסודות שמאחורי אמנות החושים! מחפש מידע נוסף על רון גליקסמן? לחץ כאן.


רון גליקסמן, אמן חושים מפורסם לאירועים פרטיים ועסקיים כאחד


תפקידו של אמן החושים למסיבות הוא לרתק את הילדים וההורים, ובמקרה של רון, גם ללמד אותם על התחום, להדריך את חתן בר המצווה או ילד יום ההולדת כיצד לבצע יצירות בעצמו, ולקחת את כל המשפחה בחגיגה. בין השולחנות באירוע ויבצעו קטעים עם האורחים ועוד. רון הכי אוהב לעשות: להופיע ולשמח את האורחים ולהפוך כל אירוע למיוחד! שכור אמן חושים ליום ההולדת שלך והפוך כל אירוע פשוט לאירוע בלתי נשכח!


זה הזמן להתקשר ולהזמין אמן יום הולדת מנוסה ומקצועי, עם מופע איכותי ומושקע, אם אתם מתכננים יום הולדת בזמן הקרוב. צרו קשר עם רון עוד היום!



אמן חושים ליום הולדת


הכירו את אמן החושים רון גליקסמן.


הפוך יום הולדת של מישהו לבלתי נשכח על ידי הזמנת אמן חושים.


ימי ההולדת שלנו הם זמן עבורנו לחזור לשגרה ולחגוג עם חברים ובני משפחה. לא הייתה דרך חזרה לחגיגות בר ובת מצווה... זו הייתה הזדמנות ודייט שלא יחזור על עצמו ומי שנפגע לא ישכח אותה. מצד שני, מי שעדיין בחיים צריך להודות לה' על כך ולהסתכל על התמונה הגדולה ולזכור שכל יום הוא יום הולדת, אז צריך להעריך אותו ולחגוג אותו כל יום!


רון גליקסמן הוא אמן חושים ייחודי שהצליח בתחום שהוא אוהב, וזו ברכה גדולה. הכישרון והגיוון של רון מתורגמים להופעות בלתי נשכחות שבמהלכן הוא יוצר אנרגיה מטורפת שכל מי שראה אותו מכיר. קחו חלק במופע, הזמינו את רון לאירוע הבא שלכם, והתכוננו לחוויה בלתי נשכחת!


הנה שלושה טיפים למסיבת יום הולדת מוצלחת:

כולנו מצפים לימי ההולדת שלנו. אף אחד לא מצפה ליום ההולדת שלו בהתרגשות, במיוחד ילדים. ככל שאנו מתבגרים, אנו מאבדים חלק מההתרגשות של יום ההולדת שלנו, אבל בליבנו, תמיד נרגיש כמו ילד לנצח ביום ההולדת שלנו. עבור ילדים בגיל זה, ימי הולדת הם ימים שהם צופים להם בשקיקה. יש לחגוג ימי הולדת לילדים, ולארגן אירוע כך שכשנתבגר, יהיה לנו זיכרון שמח מהיום. אפשר להשיג זאת על ידי יצירת אווירה טובה וארגון אירוע עם משפחה וחברים.


אתה יכול להפוך את מסיבת יום ההולדת של ילד להצלחה :

באופן מסורתי, ימי הולדת מסודרים לפי נושאים, בין אם זה של מפרץ ההרפתקאת, גיבורי על או פוקימון או כל דמות אחרת שעלולה להופיע באירוע לצד הילד או הילדה. ישנן מסיבות יום הולדת המשלבות פעילות, מתנפחים וכדומה. העיקר לוודא שהילד יהנה מהמסיבה. ילדים אוהבים קוסמים, אבל אמן חושים ילכד את תשומת לבם אפילו יותר.


חלק מהילדים רוצים לחגוג עם הכיתה שלהם, בעוד שאחרים מעדיפים לחגוג עם משפחותיהם. זה תלוי בכל אדם. בעידן המודרני, למשל, נהוג להזמין רק כ-4.5 חברים קרובים וללכת יחד לסרט או לחדר בריחה.


מתחילים באוכל: עוגה טעימה וכיפית, חטיפים, ממתקים, ארטיקים וכל מה שהילדים אוהבים! אין כמו אוכל טוב, בכל אירוע, לצעירים או למבוגרים. כל אירוע אינו שלם ללא מוזיקה. מוזיקה של אירוע עושה את ההבדל בין שמים וארץ, והיא מרכיב מרכזי בחגיגה שמחה! הכניסו רמקולים איכותיים, תעשו קריוקי, הכינו פלייליסט שהילד וחבריו יאהבו, ותכננו את המסיבה איך שאתם רוצים, גם אם היא קטנה ובבית.


מתכננים אירוע? הזמינו אמן חושים ליום הולדת!

אל תהססו לפנות אלינו לתכנון האירוע הבא שלכם.

גלוש באתר של רון גליקסמן ולמד עוד על מופע אמן החושים שלו, קרא המלצות וסקירות של אורחים ועמיתים, וגלה כיצד נעשה שימוש במנטליזם, טלפתיה, קריאת מחשבות ודברים אחרים במסגרת מופע אמן החושים.

bottom of page