top of page

אמן חושים בירושלים ובמבשרת ציון

האם יש אמן חושים שיכול לעזור לנו בירושלים ובמבשרת ציון?

המניע העיקרי להזמנת אמן חושים לאירועים שונים הוא בניסיון להעניק לאורחים ולמשתתפים אטרקציה בלתי צפויה שלא תישכח במהרה. מתי נזמין אמן חושים למבשרת ציון?


אמן חושים יארח את האורחים שלכם במבשרת ציון לכל אירוע

אמן חושים מתאים לכל אירוע לדוגמה נכון לעכשיו, מסיבות רווקים ורווקות מנסות להתעלות זו על זו מדי שנה, וחברים מנסים לחגוג באמצעות הפעילויות הכי מטורפות ובלתי נשכחות! אמן חושים במבשרת ציון תופתעו כשהוא מבצע טריקים של קלפים, טלפתיה וקריאת מחשבות!

אירועים לעסקים

אנו מציעים אמני חושים במבשרת ציון שיעניקו לכם את החוויה הטובה ביותר באירוע העסקי שלכם, ויהיו בטוחים שישאירו פה פעור גם למי שכבר ראה את הכל! סביר להניח שמעבר לעובדה שכולם יופתעו מהטריקים ההזויים, הם גם יסתקרנו וישעשעו מאיך שהם מוצגים, מהבדיחות השזורות בהצגה ומהאווירה המתוחה שהולכת וגוברת שנוצרת ככל שהתוכנית מתקדמת.


ביום ההולדת שלך

ישנן דרכים רבות ושונות בהן תוכל לחגוג את יום ההולדת שלך, אך הדבר החשוב ביותר הוא שזה ייעשה בצורה בלתי נשכחת. מקובל בקרב אורחי מבשרת ציון להזמין אמני חושים לחגיגות יום ההולדת שלהם. הם בטוח יהנו מהמופע מכיוון שהוא מדהים ובלתי נשכח. זוהי אפשרות מצוינת עבור אלה שרוצים שחגיגת יום ההולדת שלהם תיראה קצת שונה ומיוחדת השנה, אז אל תהססו לנסות אותה!


ימי חנוכה

ימי גיבוש נועדו להקים קבוצת עובדים באזור ספציפי. מופע חושי מפתיע במיוחד יכול להיות חוויה מאחדת באופן בלתי צפוי שגורמת לכל אחד לנסות להבין מה בדיוק הוא ראה עכשיו, ואיך זה קרה!


מצוות ובר מצווה

כשזה מגיע לחגוג אירוע חשוב כמו בר או בת מצווה, אנחנו רוצים לכבד את החוגג ולגרום לו להרגיש כמה שיותר מיוחד! כאמן החושים, הוא או היא יידעו להאיר באור הזרקורים את כוכב הערב, ולאפשר להם להשתתף באופן פעיל בכל הטריקים המגניבים שהאורחים יופתעו מהם לחלוטין!


במבשרת ציון וירושלים אילו כישורים מחזיקים באמני חושים?

כולם מומחים לטריקים מסוגים שונים, וכל אחד יודע להפתיע את הקהל בדרכו המיוחדת, ובאמצעות הסגנון שפיתחו במהלך שנות הניסיון.


האם תוכל לתאר כמה טריקים שבהם ישתמשו אמני חושים?


טריקי הקלפים הטובים ביותר

בשנים האחרונות, קסמי קלפים הפכו פופולריים יותר ויותר בקרב אמני חושים. אם יתמזל מזלך, תוכל לראות טריקים שלא ראית מעולם, ותהיה סקרן לגלות איך הוא עושה זאת שוב ושוב!


קורא את המחשבה

באיזו דרך יכול אדם זר לדעת מה אתה חושב באותו רגע? טריקים של קריאת מחשבות הם בין המפתיעים, ויגרמו לכם "לתפוס את הראש" בכל פעם מחדש.


טֶלֶפַּתִיָה

אמני חושים מסוגלים להשתמש בטלפתיה כדי להעביר רגשות מאדם לאדם כשהם מנותקים! שימוש ביכולת זו משפר משמעותית כל הופעה.



שליטה במוח

אמן חושים מנוסה יכול להשתמש באפקט השליטה במוח כדי לגרום לאנשים להיות מבולבלים, לא מסוגלים לזכור פרטים בסיסיים על עצמם, ואפקטים מרתקים אחרים!



רון גליקסמן אמן חושים


בחירת אמן חושים בירושלים ומבשרת ציון יכולה להיות קשה.

חיוני שניקח בחשבון מספר פרמטרים קריטיים בעת חיפוש אמן חושים - וזה מבטיח שנקבל מופע איכותי התואם את צרכינו בצורה מושלמת. אילו עצות קיימים לבחירת אמן חושים במבשרת ציון?


ראה עבודות קודמות

סביר להניח שתמצאו סרטונים של הופעות קודמות של אמן החושים כאשר יש לו ניסיון של שנים. צפייה בסרטונים אלו תאפשר לכם להבין טוב יותר את אופי המופע, סוג הטריקים ורמת המומחיות של אמן החושים

ביקורות

תמיד עדיף לקבל חוות דעת ממקור ראשון, אבל זה לא תמיד אפשרי. בכל אופן שתחליטו ללכת על העסקת אמן חושים, דאגו לבדוק מעט את הרקע של האמן, כדי שתדעו פחות או יותר עם מי אתם הולכים לעבוד

יש להתאים את גיל הקהל

חיוני לוודא שאמן החושים ידע לעבוד עם משתתפים בגילאים שונים! אמנית החושים עשויה להתמחות בסוג מסוים של קהל, או שהיא עשויה לפנות למבוגרים ולילדים כאחד. במקרה של אמני חושים שמתאימים את עצמם לקהל שלהם, הם יבחרו בטריקים מתאימים.


התאם לאופי הקהל

כדי להזמין אמן חושים לאירוע במגזר העסקי או לאירוע דתי - הוא צריך לדעת לקיים איתם אינטראקציה גם! אתה יכול אפילו לראות רמזים לכך בסוג ההופעה שתבצע, בתחפושות שתלבש, ואפילו בטריקים שתבצע.

על אמני החושים להתאים את אופי המופע על מנת להתחבר לקהל בצורה הטובה ביותר.


חששות תקציביים

אנו עומדים בפני שיקולי תקציב בכל אטרקציה שאנו בוחרים להזמין. עם זאת, חשוב לא פחות שאלו אינם הגורמים היחידים שאנו לוקחים בחשבון! אנשים שגובים מחיר נמוך עבור הופעות הם בדרך כלל חובבנים או חניכים, כך שאיכות הביצוע תהיה נמוכה בהתאם.


אמן חוויתי במבשרת ציון עולה כמה?

מלבד סעיף שיקולי התקציב, צריך להבין שאמן חושים מקצועי לא תמיד עולה הון תועפות. כדאי לשאול את אמן החושים מה האפשרויות העומדות לרשותכם, כדי שתדעו איזה סוג מופע מוצע, משך הזמן שלו וכמובן מה האגרה שתצטרכו לשלם. אמנם המחיר של אמן חושים ברמה גבוהה צפוי להיות גבוה יותר, אבל כדאי לקחת בחשבון גם את איכות המופע וגם את ההנאה מהקהל.


במבשרת ציון, מהם הגורמים שקובעים את מחיר מופע אמן חושים?

המחיר בדרך כלל משתנה בהתאם למספר גורמים, כגון מיקום, אורך, שנות ניסיון של האמן ומספר המשתתפים. ניתן לבקש הצעת מחיר לאירוע הבא שלכם מאמן החושים!


לתיאום הופעה: 050-9189188

bottom of page