top of page

רון גליקסמן אמן חושים לערבי גיבוש לעובדים ולכנסים

ועד העובדים אחראי לרוב על ארגון מסיבות, ערבים וימי עיון בכל מקום עבודה. בחברות גדולות מתקיימים מדי פעם גם כנסים מקצועיים לשיפור ביצועי העובדים וכן למטרות עסקיות. ארגון מסיבה, סמינר או כנס דורש מחשבה, הן מבחינת ההתכנסות והן מבחינת התנהלותו. לכנסים עסקיים או השתלמות יכולות להיות מטרות שונות. אמני חושים מספקים בידור במסיבות, סמינרים וכנסי מכירות לקבוצות עבודה ומשתתפי כנסים. מהם המקומות הטובים ביותר למצוא אמן חושים יוצא דופן שיהפוך כל מפגש, חברתי או מקצועי, להצלחה?


מטרות של כנסים וערבי גיבוש

לכנס מקצועי או לפגישה עסקית עשויות להיות שלוש מטרות עיקריות: שיפור הקשר עם לקוחות פוטנציאליים, שיפור הרמה המקצועית של העובדים בחברה או קיום מפגש של צד הרווחה - מסיבה לעובדים או סמינר להנאה. והרחבה. בסופו של דבר, תכנון קפדני של תרשים זרימת ההתכנסות יכול להביא לתוצאות עסקיות מצוינות. מלבד החלק הקשה והתובעני ביותר בתרשים הזרימה, יש לכלול גם הפסקה מלווה בהופעת אורח. אמן חושים יכול להיות תוספת חשובה לישיבות צוות ולכנסים. מהסיבות הנ"ל נדרשות הפסקות גם בהתכנסויות שמטרתן לשפר את ביצועי העובדים. גם אמני חושים עוברים הכשרה לשבור את השגרה על מנת לספק תוצאות טובות יותר.


אמן החושים ממלא תפקיד מרכזי במסיבות עובדים

כמו כן, חשוב לערוך את סוג ההתכנסות האחרון של עובדים בעסק, בין אם עם או בלי בני משפחה. מסיבות וימי עיון לעובדים, שחבר הוועד או נציג ההנהלה שלהם אחראי לארגן אותם, חייבים לשלב 5 רעיונות ביום, יום כיף וכל מפגש חברתי אחר כך שיזרמו באופן קבוע, ולא ישאירו עובדים ללא תעסוקה, ללא קשר אם הם להנאה, או בלי יד מכוונת. דרג שליטה זה חשוב לשליטה על מהלך אירוע כאשר אמן חושים מופיע בפני ועדי עובדים.


תפקידו של אמן החושים בכל ההקשרים שהוזכרו לעיל, הוא לתת לכל המשתתפים במפגש אווירה מעניינת, שתגרום להם להסתכל על אירועים שונים בפרספקטיבה אחרת.

רון גליקסמן אמן חושים בעל למעלה מ25 שנים של ניסיון במופעים בכנסים וערבי גיבוש התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר 0509181988

bottom of page