top of page

מופע טלפתיה למבוגרים באירועים פרטיים

אירועים פרטיים אינם מיועדים רק לבני האלפיון העליון. מי שמעדיף לפנק את אורחיו ביותר מסתם ארוחה משגעת ובר משקאות אלכוהוליים גם מארגן מופעים מרתקים ומיוחדים. מופעים, קוסמים, אמני חושים, וכן מופעי מוזיקה ושירה.


קהל החוגג את האירוע יכול ליהנות ממופע קסום שמעלה את האירוע לרמה נוספת. ניתן לסווג בקלות מופעים תחושתיים כמופעים מיוחדים במינם, מפעימים ומיוחדים שיהפכו כל אירוע לבלתי נשכח.


כל אחד יכול להזמין מופעי טלפתיה למבוגרים

ניתן להתאים כל אירוע, מסיבה או אירוע עם המופע המתאים. אנו מציעים מגוון מופעים לאירועים פרטיים, זה שיהפוך את האירוע שלכם לייחודי ומיוחד.


במהלך האירוע תתקיים שעה מיוחדת בה יוכלו האורחים להאזין או לצפות במופע. כמו כן, זמן זה יכול לשמש לקבלת פנים לאמן או להודות לאורחים שיצפו לתחילת המופע. אפשר לתאם את אורך ההופעה עם האמן המבצע, אך לרוב זה לוקח שעה עד שעתיים, תלוי במופע ובאירוע.

אפשרויות הבחירה

ילדים שאוהבים את הז'אנר יכולים להיות מרותקים עם קסמים, הופעות אמן חושים או מנטליסט באירועי בר או בת מצווה. כדי להזיז את שעת הארוחה במקום מוזיקת ​​פופ מוכרת ומוכרת, ניתן להזמין זמר לחן עדין ומיוחד. ניתן להתאים חתונות כך שיכללו סוגים שונים של מופעי מוזיקה, לפי העדפות בני הזוג.


את האורחים של אירועים קטנים ואינטימיים עוד יותר, כמו מסיבת פורים לצוות המשרד, מסיבת שחרור, מסיבת יום הולדת, יום נישואין ועוד, ניתן לשדרג ולהפתיע בהופעה של אומן באירוע. כל אלו ועוד עומדים לרשותכם כמו סטנדאפיסטים, גרפולוגים והרצאה מעניינת.


מהם השלבים הכרוכים בבחירה והזמנת מופע?

תוכלו להתייעץ עם יוליה ופיליפ, שמופיעים כבר שנים רבות באירועים שונים, כדי למצוא את המופע שישיר באירוע שלכם. אם תרצו מידע נוסף, נא להשאיר הודעה באתר, לשלוח מייל, ליצור טלפון, או לשלוח הודעת וואטסאפ תוך ציון פרטי האירוע - תאריך, שעה, יום בשבוע, סוג האורחים - גיל , אופי הקהל, סגנון בידור, בתוספת העדפות אישיות, וניתן לכם המלצות על סוג המופעים עליהם אנו ממליצים. האתר של רון אמן החושים בהחלט יכול להרשים אותך.

bottom of page