top of page

מופע טלפתיה למבוגרים

מופעי טלפתיה הם מופעים מיוחדים, שבהם המאסטר או הפרפורמר הטלפתי קורא את מחשבות הקהל, משפיע עליהם ועושה כמה דברים בלתי אפשריים שלרוב ימצאו לא הגיוניים ובלתי אפשריים. מטרתו העיקרית היא לבדר את הקהל ולתת לו תחושת סיפוק הכוללת מגוון רגשות מעורבים במהלך המופע.


המופע העל חושי של רון גליקסמן

מופע טלפתיה המשלב בידור וטלפתיה בצורה יצירתית ומקורית פותח על ידי רון גליקסמן בשנים האחרונות. המופע יכלול את רון קורא את מחשבות הקהל, יבדר אותם בהומור שנון ויציג בפניו קטעים מקוריים שלא פורסמו בשום מקום אחר. אנחנו יכולים להבטיח לכם שגם אתם הגעתם למקום הנכון, לאיש מקצועי , יו"ר איגוד הקוסמים בעבר ועם ניסיון של למעלה מ25 שנה!


איך עובד מופע טלפתיה

חשוב לבחור פעילות שתתאים לכל האורחים ושהם ייהנו בעת ארגון אירוע או חיפוש אחר תוכן מעניין. כל הגילאים וסוגי האירועים מתאימים למופע הטלפתיה שיוצר אינטראקציות עם הקהל ולא מותיר אף אחד אדיש.


מה המחיר של מופע טלפתיה למבוגרים?

מופעי טלפתיה מתומחרים באופן שונה על ידי כל אמן בהתאם לרמת הניסיון, ההיכרות ורמת המומחיות שלו. ההחלטה שלכם תהיה תלויה בשאלה האם אתם רוצים להעסיק אמן מקצועי או חובב, וכמובן שיהיו הבדלים במחיר. אירוע אופייני היום עולה בין 2,000 ל-5,000 שקל, תלוי בסוג האירוע, סוג האמן, מספר האנשים והתקופה. עדיף ליצור איתנו קשר כדי שנוכל לדון בפרטי האירוע שלך ולקבל את המידע הדרוש לך. מופעים של 100 אנשים אינם זהים לאלה של 10 אנשים בבית, אז אנו מציעים לך להתקשר כדי לברר את הפרטים.


מופע טלפתיה, המופע שמתאים לכל סוגי האירועים

עם השתתפות הקהל, מופע הטלפתיה משלב טלפתיה, אשליות והומור. לאחרונה פיתח רון מופע שגורם לו להתבלט על פני אמני חושים וטלפתיה אחרים בארץ ובעולם. . המופע, שהוא מופע טלפתיה להנאת כולם, יהיה בנוי על הנושא של רון קורא את מחשבות הקהל דרך הטאבלטים והטלפונים הניידים שלו, פריצה לטלפונים ויצירת חיבור בין הקהל לטלפונים שלהם שיהיו. זכורה לאורך השנים כחוויה בלתי נשכחת.


למה מופע של טלפתיה מתאים למבוגרים?

הבאת אמן טלפתיה לאירוע היא דרך מצוינת "להפוך אותו למעניין יותר" או לתת לו נופך מיוחד. זה חייב להיות אחד הדברים החשובים ביותר להוסיף לאירוע. עם זאת, ייתכן שזה לא הדבר החשוב ביותר. לא רק שרון ישאיר אתכם פעורי פה, יציג לכם את הקטעים העדכניים ביותר של טלפתיה וחושים, אלא שהוא גם יוסיף ערך מוסף לאירוע שלכם!


כאשר האירוע הוא חגיגת יום הולדת לאבא או אמא, סבתא או סבא, או בר/בת מצווה, רון יתמקד במהלך ההופעה בבעל השמחה כדי שירגישו מיוחדים, יקבלו את תשומת הלב המגיעה להם, וגם כדי לגרום לבעל השמחה. רושם מיוחד ומרתק עליהם.


מופע טלפתיה, המופע שמתאים לכל סוגי האירועים

עם השתתפות הקהל, מופע הטלפתיה משלב טלפתיה, אשליות והומור. לאחרונה פיתח רון מופע שגורם לו להתבלט על פני אמני חושים וטלפתיה אחרים בארץ ובעולם. . המופע, שהוא מופע טלפתיה להנאת כולם, יהיה בנוי על הנושא של רון קורא את מחשבות הקהל דרך הטאבלטים והטלפונים הניידים שלו, פריצה לטלפונים ויצירת חיבור בין הקהל לטלפונים שלהם שיהיו. זכורה לאורך השנים כחוויה בלתי נשכחת.

אמן החושים יבדר אותך.


אחד מסוגי האמנויות המעניינים ביותר הוא היכולת של אנשים מסוימים להשתמש ביכולות האישיות שלהם כדי ליצור קסמים או מופעים המבוססים על קומיקס וטלפתיה שונים. יותר ויותר אמני חושים עולים על הבמה בישראל בימים אלה, ומרכיבים מופעים שלמים - מותירים את הקהל נדהם ושלם. אמן החושים, באמצעות ניסיון רב שנים בהופעה מול קהל, הכרת רזי המקצוע ויכולת חשיבה גבוהה, יכול להעלות מופע טלפתיה מקצועי. אמן החושים רון גליקסמן לוקח זאת בחשבון כשהוא מופיע עבור לקוחותיו.


איזה סוג של אירועים מתאימים לתוכניות טלפתיה?

אנו מאמינים שמופע הבידור והטלפתיה של רון יתאים לכל אירוע שתרצו לארגן, בין אם מדובר במסיבה פרטית, בר/בת מצווה, מסיבת רווקות, מסיבת יום נישואין וכדומה, או אירוע עסקי כגון: כנס חברה, כנס, ארוחת ערב, אירוע חברה או מופע משרדי. תהיו בטוחים שהתוכנית תמיד תהיה בעלת סגנון קליל וזורם, תהיה מצחיקה ומשעשעת ואנשים ידברו עליה עוד הרבה זמן.


האם יש משהו חשוב לדעת על המופע?

טלפתיה מתייחסת לכך שאדם מסוגל לבטא, באופן שונה ובדרכים מוזרות, מחשבות או זיכרונות של מישהו אחר, ללא ידע מוקדם או היכרות עם המשתתפים. זוהי מיומנות שיש לאמן עד שתשתכלל במשך שנים רבות. מכאן שהיכולת להפיק את מופע הטלפתיה שמותיר את הקהל ביראה היא בדיוק תוצאה של שעות רבות של תכנון, אימון והשקעה. כמעט כל תוכניות הטלפתיה שתראו הן תוצאה של יכולות מומחים אך גם תוצאה של אינטראקציה בין המאסטר לקהל. אם האמן רוצה להיות מסוגל להפעיל את כישורי הטלפתיה שלו כמיטב יכולתו על הבמה בכל הופעה חוזרת, אז הוא חייב להיות מוכשר מאוד, כמו גם מיומן מאוד. במקרים מסוימים נדרשת הכנה להופעה, כמו היכרות עם האנשים בחברה בה יופיע המופיע, אך לרוב הדבר נעשה אך ורק באמצעות אינטראקציה עם הקהל ביום המופע. לפיכך, מופע הטלפתיה הוא אחד המופעים המרתקים ביותר .


מופע טלפתיה משעשע לכל אירוע חברתי וגם לערבי גיבוש לעובדים


אם אתם מחליטים להזמין מופע טלפתיה, חשוב להזמין איש מקצוע עם ניסיון רב. גליקסמן הוא אמן טלפתיה שהופיע כבר בפני עשרות אלפי אנשים כך שהימור עליו הוא הימור בטוח.


השתכנעתי, איך מתקדמים?

פשוט מתקשרים לרון ומקבלים הצעת מחיר על המקום. אפשר גם סתם להתייע. זה בחינם :) 0509189188



bottom of page