top of page

אמן חושים לאירועים

אמן חושים לאירועים יכול להיות האטרקציה המדהימה ביותר לאירוע שלכם.

כשבוחרים אמן חושים כדאי לשים לב שהוא מגיע עם המלצות או מחברים ומכרים או מרחבי האינטרנט כמו גוגל ופייסבוק. הסיבה שאמני חושים לאירועים היא אופציה כה מרתקת ומבוקשת היא העובדה שמדובר במופע שמשלב דברים יוצאי דופן שלא נתקלים בהם ביום יום.

כמו לדוגמא טלפתיה שהיא קריאת מחשבות, אשליות למיניהן , זריזות ידיים ועוד.

אמן חושים לאירועים היא אטרקציה שהפכה למיינסטרים של עולם האירועים כך ששכיח מאוד לראות אמן חושים כמעט בכל אירוע בין אם זה בר מצווה, בת מצווה, חתונה, חוג בית, ערב גיבוש, כנס, הרצאה או סמינר.

למעשה אני לא אחדש לכם כשאומר שלרוב אמני החושים המובילים בתחום יש רפרטואר די דומה בכל הקשור למופע עצמו אבל אמן החושים והאישיות הייחודית שלו היא שעושה את המופע.

לכן כדאי לוודא שאמן החושים לאירועים שאתם בוחרים בו יהיה אדם בעל יכולות תקשורת בינאישית, חברותיות ומעל הכל חוש הומור. אמן חושים כזה בוודאי יוכל לספק לכם מופע מהפנט ומרתק שיהיה מסמר האירוע שלכם, הדובדבן שבקצפת.

המגמה בשנים האחרונות היא לשלב תכני בידור חדשים ומקוריים באירועים פרטיים – בידור שהאורחים שלהם לא ראו קודם לכן, כדי שהאורחים שלהם יזכו לחוויה הטובה ביותר שיש.

זהו פתרון אידיאלי עבור מי שרוצים לספק לאורחים שלהם את הבילוי הטוב ביותר וחוויה בלתי נשכחת שתשאיר להם חשק לעוד.


המטרה שלנו היא להעניק לאורחי האירוע שלנו את החוויה האולטימטיבית, בין אם זה אמן חושים לבר מצווה או חתונה או אירוע חברתי גדול.

אמן חושים לאירועים הוא הפתרון הטוב ביותר למי שרוצה לשדרג את האירוע שלו ולהפוך אותו לבלתי נשכח.


מהו אמן חושים לאירועים, מהו תוכן המופע שהוא מציע, מדוע זה תוכן בידורי מומלץ לכל סוגי האירועים וכיצד תוכלו למצוא אמן חושים מקצועי ומוכשר ולהזמין אותו לאירוע שלכם בכתבה הבאה .


מהו אמן חושים לאירועים?

באמצעות מופע מרהיב המשלב את כל חמשת החושים ושיתוף אינטראקטיבי עם הקהל, המנטליסט נותן לאורחי האירוע הצצה אל עולמות הקסם והתופעות יוצאות הדופן והמסתוריות שאיננו מכירים לרוב.


זוהי טעות נפוצה לחשוב שאמן חושים לאירועים וקוסם זהים.

קוסם משתמש לרוב בטריקים וגאדג'טים ומתאים יותר לקל צעיר ואילו אמן החושים, לעומת זאת, מתמחה בתרגילים מנטליים ובמופע מעורר מחשבה שנועד להותיר את הקהל בתדהמה ולכן מתאים לקהל בוגר יותר.


אמן חושים לאירועים משתמש בטכניקות שיכולות להשפיע על האופן שבו הצופים חושבים ואף לקרוא את מחשבותיהם.

אמני חושים מציגים יכולות שונות לחלוטין מאלו של קוסמים, למשל, חיזוי עתידות, קריאת מחשבות, תרגילים פסיכולוגיים וטלפתיה.


מה כוללת טלפתיה?

בעולם, רוב האנשים תופסים את הטלפתיה כיכולת על-טבעית, ובעלי יכולת זו נחשבים ליצורים יוצאי דופן עם יכולות על-טבעיות.

אמן חושים באירוע יכול להפגין את היכולות הללו, לקרוא מחשבות של אדם אקראי מהקהל על ידי ניחוש מספר או מילה שזה עתה חשב עליה, לצייר בדיוק את אותו ציור מבלי לראות כלל ואפילו לחזות דברים שיקרו במהלך המופע.


אמן חושים לאירועים מנוסה ומקצועי ישלב את חברי הקהל באופן אקראי במופע וייצור איתם אינטראקציה בצורה שתדהים את הקהל – וכל זאת בשילוב הומור וקלילות.


טלפתיה היא מדהימה ובלתי נתפסת, כמו גם יכולות יוצאות דופן אחרות מהעולמות יוצאי הדופן.

לכן לרוב אנחנו כל כך סקרנים לגביהם ורוצים ללמוד עליהם יותר. אין זה פלא שמופע שכזה מרתק אותנו.




קוסם ואמן חושים הם סוגים שונים של בידור לאירועים.

מופעי קסמים הם משהו שכולנו כנראה ראינו, בין אם בילדותם ובין אם כמבוגרים - הם בהחלט מופעים נהדרים, אבל הם שונים לחלוטין מהופעות של אמני חושים.

ההבדלים נעוצים באופן שבו אמני חושים מציגים את המופעים שלהם לקהל ובאופן שבו הם בונים את התוכן שלהם. קוסם מלווה בדרך כלל על ידי איש צוות אחר שעוזר לו לבצע את הטריקים שלו, בעוד אמן טלפתיה משתמש במשתתפים מהקהל באופן אקראי – מה שמוסיף לחוויה ולפלא של הקהל כמו גם לחוויה הבלתי אמצעית.


מה יהיה תוכן האירוע של אמן חושים?

במהלך המופע, אמן חושים משלב מספר רב של אלמנטים ויכולות שנראות כעל טבעיות ומזמין את חברי הקהל להשתתף באופן פעיל במהלך המופע שלו.


ניבוי

התפיסה שלנו לגבי חיזוי עתידות היא שהיא שייכת לעולם לא ידוע שרובנו מאד ספקנים לגביו- אבל אמן חושים מומלץ יגרום לנו לפקפק במה שחשבנו שידענו כשהוא מראה כיצד הוא יכול לחזות את עתידו של משתתף אקראי לחלוטין מהקהל, או תוך ניחוש פרטים בלתי אפשריים מעברם מבלי להכיר אותם מראש.


טלפתיה או במילים אחרות קריאת מחשבות

היכולת לקרוא מחשבות היא מאפיין ייחודי נוסף של אמן חושים.

אמן החושים יזמין משתתפים מהקהל, שישמשו להדגים לחברי הקהל כיצד הוא מסוגל לקרוא את מחשבותיהם בקלות רבה. אמן אירועים אמיתי מקצועי ומנוסה לא רק יקרא את המחשבות של המשתתפים אלא אף עלול לגרום להם לקרוא את המחשבות אחד של השני גם אם הם לגמרי לא מכירים.


טלפתיה ומניפולציות על המיינד

אמן חושים יכול להפוך את הנסתר לגלוי ולהראות לך איך הוא מסוגל לנחש את המילה הבאה בראש שלך רק על ידי קריאת מחשבותיך. כפי שהוזכר בתחילת מאמר זה, טלפתיה היא יכולת מוזרה ביותר השייכת לעולמות הנסתרים בעינינו. מופע כזה יגרום לקהל להטיל ספק בכל מה שהוא יודע ומאמין עד היום.

לסיכום, אמני חושים יכולים להביא לכם את פתרון הבילוי האולטימטיבי לאירוע הבא שלכם – במיוחד אם אתם מעוניינים לספק לאורחים שלכם בידור ברמה הגבוהה ביותר, חוויה שהם לעולם לא ישכחו.

הצצה לעולמות מסתוריים ויוצאי דופן שרובנו לא מודעים אליהם ולא נחשפים להם כלל.


אם אתם מחפשים אמן חושים מומלץ לאירוע שלכם ראשית כמובן שאני ממליץ על עצמי :)

מוזמנים לקרוא עליי קצת כאן וליצור איתי קשר 050-9189188 , ווטסאפ או מייל .


אבל אם אני תפוס אל דאגה הרשו לי להמליץ לכם על אמן חושים מדהים עמית למקצוע ששמו במקרה גם עמית.

עמית חיים אמן חושים מהמעלה הראשונה במופע מדהים שישאיר אתכם עם פה פעור.

מוזמנים להתרשם ממנו כאן.

bottom of page