top of page

כך תהפכו אירוע חברה לסיפור הצלחה


חג? אירוע חברה. סיום תקופה עמוסה? אירוע חברה. השקה של מוצר חדש? אירוע חברה. בחברות גדולות שרוצות למשוך עובדים, אחד הדברים הבולטים הוא השקעה באירועי חברה, בתכיפות, באיכות ובמגוון. איך בכל זאת מחדשים ויוצרים אירוע חברה מהנה ונעים, שיוציא את כולם בתחושה טובה, ויגרום לעובדים להרגיש שרואים אותם? כמה טיפים על הפקת ערב חברה מעולה.


חלוקה של חלל האירוע

בדרך כלל, האירוע מתקיים באולם גדול כלשהו, שבו אנחנו מציבים דוכני אוכל ושתייה ובו גם מתקיים הכינוס ונערך החלק המרכזי של הערב. כדאי לאפשר חלוקה של החלל הגדול ולהוסיף חללים קטנים יותר, שיספקו הזדמנות למינגלינג שקט יותר או אפילו לפסק זמן של התבודדות למי שזקוקים לכך, ולעצב אותו בהתאם – למשל, כמה ספות או פופים, ושולחן עם מארזי שוקולד ממותג. כך גם העובדים שלא מעוניינים או מרגישים בנוח עם התערות בין כל יתר הקולגות יוכלו להרגיש שרואים אותם.


תוכן איכותי

אל תצפו שכל האירוע יתנהל על ידי עובדים שמפטפטים ומעסיקים את עצמם. כדי שהאירוע יהיה מעולה באמת, חשוב לספק גם בידור כלשהו, כמו הופעה של זמרת, להקה או אמן חושים, שגם יוכל להפעיל את מי בקהל שמעוניין בכך. גם הרצאה מעניינת ורלוונטית יכולה לספק שעה של עניין, אבל חשוב להקפיד שלא יהיה משעמם או שנוי מדי במחלוקת. כדאי, כמו בכל מקרה שבו מארגנים אירוע, להצטמצם לכמה אפשרויות עיקריות, ולבדוק מה מדבר יותר אל לב העובדים שבחברה. אם יש אפשרות והתקציב מאפשר, כדאי לבחור אפילו שתי פעילויות שונות, כדי לדבר לליבם של יותר עובדים.




תפריט מגוון ומתחשב

כן, ברור שהאירוע המרכזי הוא ההופעה שהזמנתם, אבל סביר מאוד להניח שהעובד שיצא מהבית בשעת הערב מצפה, ובצדק, לקבל ארוחת ערב שתשביע אותו וגם תהיה יותר טעימה ממה שהוא יכול לקבל בבית. כדאי להשקיע באוכל, ולספק מגוון של אוכל מזין וטעים. חשוב ביותר לוודא אם יש צרכים תזונתיים בקרב העובדים בחברה, ולהתאים את התפריט כך שלכולם יהיה מה לאכול – האם יש לנו טבעונים? צליאקים? את כל אלה חשוב לבדוק מראש. עובד טבעוני שמגיע לאירוע שבו כל מה שמציעים לו הוא סלט ירוק, או עובד שומר כשרות שמגלה שהוא יכול רק לשתות קולה בבקבוק, יצאו הביתה מאוכזבים וקצת ממורמרים, ובצדק.


מתוק בעין ובלב

אחרי שדאגנו לתפריט שכל עובדי החברה יוכלו ליהנות ממנו, לאכול ולשבוע, חשוב לא פחות לדאוג למתוקים ולקינוחים. גם כאן, כדאי להקפיד על מגוון ולשלב גם אופציות טבעוניות וללא גלוטן. שוקולדים ממותגים, עם לוגו החברה, יוכלו לספק מענה גם לצורך במתוק וגם יתנו לעובדים מזכרת קטנה ומתוקה לקחת הביתה. מלבד שוקולד עם לוגו, אפשר וכדאי לשלב גם בר משקאות מתוקים כמו פרישייק או מילקשייק או בר גלידות, במיוחד בתקופת הקיץ.


bottom of page