top of page

מנטליסט לאירועים

להפתיע את הקהל, לבלבל את ההיגיון ולהשאיר אותו ביראת כבוד: המופע של רון גליקסמן

האם אי פעם מישהו נכנס כל כך עמוק לתוך המוח שלך עד שלא הצלחת אפילו לזכור את שמו? האם זה היה מישהו שחזה במדויק תרחיש שדמיינת בראשך? האם תוכל לנחש מה החבאת מאחורי הגב, או איזה מספר תבחר, או אפילו מה מספר האשראי שלך?


המנטליסט רון גליקסמן חושף בפניו את נבכי מחשבותיו של ההמום במגוון דרכים באופן שיכה את המתבוננים בתדהמה ויעורר בהם קריאות התפעלות רמות ומחיאות כפיים.

"אני כבר מכיר את כל הטריקים"

אנחנו הישראלים כל כך ממהרים לפקפק, לחשוד ולהטיל ספק, ורק מחכים לרגע שבו המנטליסט ייכשל או ייתפס על חם... אבל כשהכישרון המנטליסט גליקסמן מסיים את היצירה, לקהל אין ברירה אלא להודות בענווה שהוא הצליח ואין לו מושג איך הוא עשה את זה. פעלולי המחשבה המדהימים שרון גליקסמן מבצע מטווח אפס, לכל הגילאים, לכל מיני אירועים, מבוצעים על ידו עם שנים של ניסיון ויכולת נדירה שמעט אנשים מסוגלים לה. חוויה ויזואלית ייחודית זו מאפשרת לאורחי בת ובר מצווה באולם האירועים, לעובדים באירועי חברה או לבני משפחה החוגגים יום הולדת בבית ליהנות ממופע מלא אשליות המעורר את סקרנותם הבריאה ושובה את כל הנוכחים בקלות.


המופע של רון מתאים הן לקהל הגברי המבוגר שמחפש אירוע משעשע ושובר שגרה והן לקהל הנשים הצעיר שלא מודע ליכולות המדהימות של אמנות החושים והטלפתיה כמו לצורת בידור מעולה. בנוסף להנחיית תוכניות טלוויזיה ידועות, רון גליקסמן סייר בעולם. למרות שהקהל זוכה לתשומת לב רבה, הפוקוס העיקרי הוא על המתנדבים כשהם מבצעים את ההדגמות השונות לאורך המופע.


מנטליסט לאירועים

אני לא מאמין!

אלמנט ההפתעה הוא כנראה אחת הסיבות לכך שמופעי מנטליסט לאירועים הפכו לסשן מבוקש שמסקרן ומאתגר את הקהל. מאז פריצת הדרך של התחום בתחילת שנות ה-2000, הקיפו אותו תשומת לב תקשורתית ובאזז עולמי עצום, כולל תוכנית טלוויזיה מצליחה ומאמרים רבים. יש סוד מאחורי היכולת של אדם "רגיל" חייכן וכריזמטי לחזות במדויק וללא היסוס תרחישים, מצבים, רגשות, מחשבות ועוד ועוד. יש לו את האדיבות וההומור הדרושים כדי להתאים את המופע שלו לסוגים שונים של קהלים, ובכך לאפשר לכולם להתייחס וליהנות ממנה מבלי להשתעמם. על אף העובדה שאור הזרקורים מופנה אליו תמיד, הכוכבים האמיתיים של כל אחת מהפגנותיו הם המתנדבים שפועלים יחד והופכים לכוכבים וגם משתתפים פעילים בהצלחתו. הקטעים של רון גליקסמן במופע מבוססים על ניסיונו הרב ומותאמים ללב קהל היעד ואין סיכון לקהל. מנטליסטים עלו לכותרות על עשיית טריקים שלא הצליחו במקרה הטוב, או אפילו מסוכנים שפצעו אותם או את המתנדבים שלהם, במקרה הרע. אין שימוש בחפצים מסוכנים בתערוכה והיא מנוהלת בצורה מקצועית ומוכשרת, כך שתוכלו לצפות לצאת ממנה עם תחושת מסתורין גדולה יותר מאשר כשנכנסתם.



מנטליסט לאירועים - מופע טלפתיה שישאיר אתכם בהלם


הופעתו של המנטליסט רון גליקסמן היא המופע המרכזי האידיאלי אם אתם מחפשים מופע מרכזי מתאים לאירוע חברה, כנס מנהלים או אפילו יום גיבוש מחלקתי. בנוסף להזמנת מופע פרטי שמתקיים בביתכם, הורים המעוניינים להזמין הפעלה מקורית למסיבות יום ההולדת של ילדיהם שתפעיל את האורחים ותגרום להם לדבר על החגיגה יכולים להזמין גם מופע פרטי בביתכם כלומר מותאם אישית לחגיגה. בנוסף לביצוע הדגמות על הבמה מול קהלים של קבוצות קטנות לאירועים של מאות אנשים, המנטליסט רון גליקסמן יסתובב בקהל ויעשה הפגנות מול העיניים, מה שיוצר עונג רב מהדקה הראשונה של הגעה לסוף האירוע, ומותירה את האורחים מופתעים ומהפנטים כאחד. בהופעותיו המנטליסטיות, רון גליקסמן ידחוף את פרמטרי ההיגיון וינקוט בגישה יצירתית ומקורית כדי לערער את התובנות של העולם כפי שהיה מוכר לכם עד כה.

bottom of page